معرفی رشته گرافیک،دروس،توانایی ها،بازار کار،حقوق ودرآمد

معرفی رشته گرافیک،دروس،توانایی ها،بازار کار،حقوق ودرآمد

معرفی رشته گرافیک،دروس،توانایی ها،بازار کار،حقوق ودرآمد

معرفی رشته گرافیک،دروس،توانایی ها،بازار کار،حقوق ودرآمد

چرا امریکاییها کم سفر میرن؟

برعکس اروپایی ها که بسیار علاقه به جهانگردی دارند

 اغلب آمریکایی ها بغیر از شهرهای خود آمریکا و مکزیک به جای دیگه ای مسافرت نمیکنند. حتی هنگامی که با آمریکایی ها صحبت میکنی خیلی از آنها حتی نیویورک هم ندیدند چون معتقدند که شهر خیلی شلوغ و گرانی است.


البته آمریکایی های اهل سفر به دیدن شهرهای نسبتا لوکس اروپایی مثل پاریس و مادرید هم علاقه دارند.


دلیل این علاقه کم به جهانگردی این هست که خیلی از آمریکایی ها کل جهان را در آمریکا میبینند و زیاد احساسی نسبت به نقاط مختلف دنیا ندارند و اطلاعات عمومیشون در مورد کشورای دیگه بسیار کمه. از طرفی می گویند که خود آمریکا اینقدر بزرگ هست و جاهای دیدنی مختلف دارد که اگر بتوانیم شهرهای کشور خودمان را ببینیم خیلی هنر کردیم.


و اما دلیل اصلی اینه که هزینه های روزمره زندگی در آمریکا اینقدر مردم را درگیر کار و شغل میکند که فکر میکنند اگر یک روز کار نکنند از زندگی عقب میافتند و نمیتوانند قبض و وامهای مختلفی را که درگیرش هستند پرداخت کنند.


 در آمریکا شرکتها همه چیز را به مردم قسطی میفروشند و مردم مجبور میشوند که حسابی درگیر کار شوند تا بتوانند بیلهاشون (قبض و وام هایی که گرفته اند) را پرداخت کنند.


مثلا پرداخت وام طولانی مدت خانه، وام خودرو جدید، وام گوشی مدل روز، قبض اینترنت خانه، قبض گوشی موبایل، قبض سیستم ایمنی خانه، قبض جمع آوری زباله، قبض آب، قبض برق، هزینه ماهیانه چمن زنی، باز پرداخت وام دانشگاه، پرداخت قبض کردیت کارتهای مختلف در آخر ماه، قبض بیمه سلامت، قبض بیمه دندانپزشکی، قسط تعمیرات و زیباسازی دندانها، قبض نرم افزارهای مختلف کامپیوتری که استفاده میکنند، قبض تلویزیون کابلی یا نتفلیکس و شبکه های تلویزیونی اینترنتی، قسط مدرسه و مهد کودک فرزندان، قسط لوازم خانه، قبض بیمه خودرو، قبض بیمه سیل و حوادث غیر مترقبه، قبض بیمه بازنشستگی، هزینه ماهیانه عضویت (Membership) در ارگانهای مختلف، مالیات سالیانه خانه، و ...


و نکته جالب این که هنگامی که پرداخت ماهیانه وامها و کردیت کارتها را کم میکنند هیچ وقت نمیتوانند وامها و مبلغ بدهی به کردیت کارتها را باز پرداخت کنند.


 چون که گاهی اوقات سود وام از مبلغ پرداخت ماهیانه بیشتر میشود و تا سالیان متمادی فرد را درگیر میکند. برای همین مجبور میشوند که هی بیشتر و بیشتر کار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.