معرفی رشته گرافیک،دروس،توانایی ها،بازار کار،حقوق ودرآمد

معرفی رشته گرافیک،دروس،توانایی ها،بازار کار،حقوق ودرآمد

معرفی رشته گرافیک،دروس،توانایی ها،بازار کار،حقوق ودرآمد

معرفی رشته گرافیک،دروس،توانایی ها،بازار کار،حقوق ودرآمد

بالاترین دستمزد‌ها در کدام کشور‌ها پرداخت می‌شود؟

۱۰ – بریتانیا

شما می‌توانید انتظار داشته باشید که سالانه حدود ۴۵۰۰۰ دلار در انگلستان درآمد داشته باشید که درآمد نسبتا خوبی است و شما حتی پس از ۲۵ درصد مالیات بر درآمد، هنوز هم می‌توانید مبلغ قابل توجهی از آن را ذخیره کنید.


۹ – کانادا

  فرصت‌های شغلی در کانادا بهترین امکانات را برای دریافت دستمزد سالانه حدود ۴۵۰۰۰ دلار فراهم می‌کند. حتی اگر این موضوع تنها هدف از مهاجرت به کانادا نباشد، قطعا خانه‌های زیبا و رویایی آنجا، مهاجران زیادی را به فکر می‌اندازد.


۸ – هلند

اگر شما قصد مهاجرت به هلند ار دارید و قبلا خانه خود را در آنجا اجاره نکرده‌اید، ممکن است که دچار مشکلات زیادی شوید؛ زیرا اجاره خانه‌ها در هلند بسیار بالا است. خوشبختانه مشاغل زیادی در داخل هلند وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بتوانید زندگی راحتی را در طول زندگی خود در این کشور تامین کنید.

 شما می‌توانید با حدود ۴۸۰۰۰ دلار در سال در هلند با مقدار زیادی پس‌انداز، زندگی مرفه و خوبی را تجربه کنید.


۷ – دانمارک

درآمد سالانه یک فرد ساده و کاملا معمولی در دانمارک می‌تواند تا حدود ۵۰ هزار دلار باشد. 

به همین راحتی! 

از آنجایی که دانمارک دارای سیستم تأمین اجتماعی خوبی است، مردم آنجا نیاز به درآمد بسیار اندکی نیاز دارند تا بتوانند راحت زندگی کنند و به واسطه یکی از بهترین استاندارد‌های زندگی در جهان، از ۲۴ ساعت زندگی خود نهایت لذت را ببرند. از نظر شاخص فساد اقتصادی، دانمارک (به همراه کشور‌های دیگری همچون فنلاند و نیوزیلند) سال‌های زیادی به عنوان کشور نمونه که کمترین فساد اقتصادی را داشته‌است، معرفی شده‌است.


۶ - استرالیا

این کشور دارای یکی از قوی‌ترین اقتصاد‌های جهان است

در میان قابل زندگی‌ترین شهر‌های جهان در سال ۲۰۰۸ به گزارش اکونومیست، ملبورن دوم، پرت چهارم، آدلید هفتم و سیدنی نهمین شهر بود. 


۵ – ایالات متحده آمریکا

میزان حقوق سالانه به طور متوسط ۵۷۰۰۰ دلار است، ایالات متحده آمریکا اقتصاد کاپتالیستی از نوع سرمایه‌داری انحصاری دارد.


 میانگین ثروت این کشور عظیم در حدود ۶۲٫۶ تریلیون دلار تخمین زده شده است.


۴ – لوکزامبورگ

لوکزامبورگ از نظر پرداخت حقوق و دستمزد به شهروندان خود، با میانگین حقوق سالانه 69000 دلار در رده چهارم این لیست قرار دارد.

  لوکزامبورگ یکی از کمترین نرخ‌های بیکاری را در کل جهان دارد. 


۳ – ایرلند

اگر حتی سرسبزی و پوشش گیاهی بی نظیر کشور ایرلند به اندازه کافی برای شما جذاب نبود، قطعا حقوق ماهانه مردم این شهر می‌تواند یکی از دلایل شما برای مهاجرت به این کشور کوچک باشد. 

ایرلند با میانگین حقوق سالانه 70000 دلار در رده چهارم این لیست قرار دارد.


۲ – نروژ

 نروژی‌ها به طور متوسط ۷۸۰۰۰ دلار در سال دریافت می‌کنند. به همین دلیل است که نروژ نیز در فهرست ایده‌آل ترنین سطح زندگی و یکی از بهترین کشور‌های جهان قرار دارد. همچنین نروژ احترام زیادی نسبت به کسب و کار‌های نوپا قائل می‌شود و دولت این کشور به شدت از کارآفرینی حمایت می‌کند.

 


۱ – سوئیس

به جرات می‌توان گفت که سوئیس نه تنها در تمام اروپا بلکه در تمام جهان، یکی از بهترین سازه‌های اجتماعی را در اختیار دارد. 

مردم سوئیس با درآمد متوسط تقریبا ۸۰۰۰۰ دلار (1200000000 تومان)در صدر این لیست قرار گرفته‌اند و شاید هیچ مانعی برای حل مشکلات مالی در سر راه خود نداشته باشند. اقتصاد سوییس بر پایه گردشگری، ساخت ماشین آلات صنتعی و مواد شیمیایی بنا نهاده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.